Subject: Elektriprojekti kooskõlastustaotlus Rõuge vallas Misso alevikus
From: "Vissel, Hendrik" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 13 Dec 2024 15:57:55 +0200

Tere

Palun kooskõlastada Elektrilevi OÜ lähteülesandel koostatud projekt LC2341
Kesa tn 14  maaüksuse elektriliitumine, Misso alevik, Rõuge vald, Võru
maakond

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

elektriteenuste divisjon

lõuna regioon

Hendrik Vissel

projekteerija

Mob   + 372  51 967 694

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

http://www.leonhard-weiss.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.